Elipsiniai treniruokliai 

Kardio treniruotes mėgstantiems ėjimas elipsės trajektorija –  tai širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos treniruotė kartu su jėgos treniruočių elementais visam kūnui. Yra manoma, kad elipsiniai žingsniai tikslingai priverčia veikti įvairias problemiškas zonas - kojų, sėdmenų ir šlaunų raumenis, prijungiant rankų darbą – dar ir krūtinės raumenis. Sportuodami šiuo treniruokliu galite keisti mankštos intensyvumą, kartais ir žingsnių ilgį, bei nuolydį. Medikai rekomenduoja, kad spotuojant pėdos turėtų tvirtai stovėti ant pedalų, gerai sukonstruotas treniruoklis turėtų po lygiai paskirstyti krūvį tiek kojoms, tiek rankoms, o rankų judesiai neturi trukdyti apatinės kūno dalies judesių.  

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, jei norite įsigyti elipsinį treniruoklį:

  •          Žingsnio ilgis, tai dydis pritaikytas žmogaus ūgiui. Kitaip sakant, kuo aukštesnis žmogus, tuo platesnis jo žingsnis ir tuo daugiau vietos apatinei kūno daliai reikia treniruotės metu;
  •          Pedalo dydis ir/ar nuolydis, bei tarpas tarp pedalų (kuo siauresnis, tuo natūralesnė pozicija) - didžiausiam komfortui treniruotės metu pasiekti;
  •          Smagračio svoris. Kuo sunkesnis, tuo sklandesnis treniruotės darbas tampa, t.y. išlygina tolygų ir greitą lėtėjimą ar greitėjimą be didesnių nepatogumų;
  •          Ar skirtas naudojimui namuose, iki 7h per savaitę ar profesionaliam naudojimui - 8-20h per savaitę ir  dar intensyvesniam naudojimui;
  •          Maksimalus vartotojo svoris. Jei treniruokliu naudosis ne vienas žmogus, tokiu atveju reiktų atkreipti dėmesį ar naudotojo svoris neviršyja nurodyto limito.
Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę mūsų svetainėje, naudojame slapukus (angl. cookies). Sutikdami su slapukais, spauskite mygtuką "SUTINKU". Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus.