Elipsiniai treniruokliai 

Kardio treniruotes mėgstantiems ėjimas elipsės trajektorija –  tai širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos treniruotė kartu su jėgos treniruočių elementais visam kūnui. Yra manoma, kad elipsiniai žingsniai tikslingai priverčia veikti įvairias problemiškas zonas - kojų, sėdmenų ir šlaunų raumenis, prijungiant rankų darbą – dar ir krūtinės raumenis. Sportuodami šiuo treniruokliu galite keisti mankštos intensyvumą, kartais ir žingsnių ilgį, bei nuolydį. Medikai rekomenduoja, kad spotuojant pėdos turėtų tvirtai stovėti ant pedalų, gerai sukonstruotas treniruoklis turėtų po lygiai paskirstyti krūvį tiek kojoms, tiek rankoms, o rankų judesiai neturi trukdyti apatinės kūno dalies judesių.  

Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę mūsų svetainėje, naudojame slapukus (angl. cookies). Sutikdami su slapukais, spauskite mygtuką "SUTINKU". Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus.