Riedučiai 

riedučiai.png
Šiltąjį sezoną aktyviam laisvalaikiui siūlome rinktis riedučius. Važinėjant riedučiais, stiprėja širdis, treniruojama širdies kraujagyslių sistema, stiprinami beveik visi raumenys: kojų, nugaros, preso, rankų ir pečių. Jei norite treniruoti pilvo raumenis - važiuokite į kalną. O jei stengsitės balansuoti ant vienos kojos - stiprinsite giliuosius raumenis. Kitaip nei bėgimas, riedučiai neapkrauna sąnarių, krūvis tenkantis keliams važiuojant riedučiais du kartus mažesnis, nei bėgant.
Siūlome platų vaikų riedučių, suaugusių riedučių asortimentą, o kas nori džiaugtis šia aktyvia veikla išstisus metus, siūlome rinktis riedučius-pačiūžas viename.

Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".