Dviračiai treniruokliai 

Kardio treniruotės intensyvumas gali priklausyti ne tik nuo jūsų sportinio pajėgumo, bet ir nuo treniruoklio pobūdžio. Dviračiai treniruokliai ne ik patogūs sėdėjimo metu, bet ir imituoja važiavimą tikru dviračiu. Taip pat, nors, skirti treniruotėms namuose teigiamai veikia ne tik kojų, bet ir pilvo raumenis, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, ugdo ištvermingumą. Tolygus treniravimasis dviračiu treniruokliu neturi neigiamo poveikio jūsų kelių ir klubų sąnariams. Jeigu nutarėte įsigyti būtent dviratį treniruoklį, reiktų atkreipti į šiuos pagrindinius bruožus:

  •          Maksimalus vartotojo svoris. Jei treniruokliu naudosis ne vienas žmogus, tokiu atveju reiktų atkreipti dėmesį ar naudotojo svoris neviršyja nurodyto limito;
  •          Reguliuojamo aukščio sėdynė, t.y. ar dviratis bus tinkamas jūsų ūgiui;
  •          Ar skirtas naudojimui namuose, iki 7h per savaitę ar profesionaliam naudojimui - 8-20h per savaitę ir  dar intensyvesniam naudojimui;
  •          Smagračio svoris. Kuo sunkesnis, tuo sklandesnis treniruotės darbas tampa, t.y. išlygina tolygų ir greitą lėtėjimą ar greitėjimą be didesnių nepatogumų.
Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę mūsų svetainėje, naudojame slapukus (angl. cookies). Sutikdami su slapukais, spauskite mygtuką "SUTINKU". Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus.