Kilimėliai mankštai: kaip išsirinkti geriausią?

Tikriausiai kiekvienoje sporto salėje ar sportuojančiojo namuose kilimėlis mankštai – bene būtiniausias daiktas. Nesvarbu, ar norite atlikti tempimo pratimus, praktikuoti jogą ar tiesiog  prasimankštinti – kilimėlis tikrai pravers. Kilimėliai mankštai būna įvairūs – storesni ir plonesni, skirtingo kietumo, tekstūros. Būtent pradėjus galvoti apie šiuos parametrus gali pradėti suktis galva. Visgi, koks kilimėlis labiausiai tiks jums?

Kas yra kilimėliai mankštai?

Pradėkite atsakydami į paprastą klausimą – kas yra kilimėliai mankštai ir kam jie reikalingi? Jie naudojami treniruočių metu tam, kad apsaugotų jūsų rankas, pėdas, nugarą ir kūną. Jie ne vien paminkština grindis po jumis. Šie kilimėliai neslidūs, tad apsaugos jus nuo traumų nuslydus rankai ar kojai, tad galėsite be baimės atlikti norimus pratimus. Kilimėliai nėra brangūs ir vieno pakakti turėtų pakankamai ilgam laikui. Žinoma, tai priklauso nuo kilimėlio kokybės.

Kaip išsirinkti?

Renkantis kilimėlį mankštai, reikėtų atsižvelgti į kelis pagrindinius aspektus: jo storį, dydį, formą ir medžiagą.

  • Storis. Kilimėlio stori rinktis derėtų pagal tai, kaip dažnai treniruojatės ir kaip ilgai jūsų treniruotės trunka. Jei treniruojatės dažnai ar jūsų treniruočių sesijos gana ilgos, veikiausiai norėsite storesnio kilimėlio. Jis bus patogesnis. Pavyzdžiui, jei užsiimate joga ar pilatesu, norite atlikti tempimo pratimus, kurių metu būsite basi ir dažnai liesite grindis, rinkitės bent 5 mm storio kilimėlį. Jis bus patogesnis ir minkštesnis.
  • Dydis. Kilimėlio dydis taip pat gali suteikti papildomo patogumo. Standartiniai mankštos kilimėliai būna 61 x 172 cm dydžio. Kaip pasirinkti tinkamą dydį? Atsižvelkite į savo ūgį ir atliekamų treniruočių pobūdį. Jei jūsų atliekami pratimai reikalauja kontakto su grindimis, pavyzdžiui, jų metu reikės pigulti, rinkitės didesnį, ilgesnį kilimėlį. Jei treniruočių metu dažniausiai sėdite ar klūpite – pakaks trumpesnio kilimėlio.
  • Forma. Kilimėliai mankštai šiais laikais gaminami įvairių formų – apvalūs, stačiakampiai, kvardatiniai ir t.t. Forma gali būti svarbi priklausomai nuo to, kokias treniruotes atliekate. Šie kilimėliai itin patogūs praktikuojant jogą.
  • Medžiaga. Įprastiniai kilimėliai mankštai gaminami iš PVC. Jie ekonomiškiausi ir tvirčiausi, tačiau labiausiai kenkia gamtai. Iš gumos pagaminti kilimėliai yra ekologiškesnis, nors kainuoja brangiau. Tačiau ši medžiaga gali alergizuoti, tad būkite atsargūs. Medvilniniai kilimėliai puikiai tiks gausiai prakaituojantiems, nes ši medžiaga puikiai sugeria skysčius. Jie brangiausi, tačiau ir mažiausiai kenkiantys gamtai. Jei treniruojatės dažnai ir intensyviai, derėtų rinktis kilimėlį su papildomu apsauginiu sluoksniu. Toks kilimėlis taip pat pravers, jei treniruojatės avėdami sportinę avalynę – jis ne taip greit nusitrins.

Perkant rekomenduojame išbandyti bent kelis skirtingus kilimėlius. Kilimėlio mankštai pasirinkimas – labai asmeniškas dalykas. Svarbiausia pasirinkti tokį kilimėlį, kuris jums patiktų ir būtų patogus. Patinkantis kilimėlis, jo spalva ir forma paskatins jus treniruotis ir siekti geresnių rezultatų, tad nedelskite.

Komentarai ()

Prekė priskirta prie patikusių sąrašo
Prekė pridėta palyginimui.
Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".