giros

Greičiausiai giras esate pastebėję ne kartą, tačiau sportuoti su šiais svarsčiais vis nesiryžtate. Šie sviedinio formos svarmenys nuo hantelių skiriasi perkeltu svorio centru. Manoma, kad aktyvesnis jų naudojimas prasidėjo maždaug XVIII a., tačiau vyrauja nuomonių, kad jos buvo naudojamos jau senovės Graikijoje. Ilgainiui treniruotės su giromis išpopuliarėjo ir Rusijoje bei Vokietijoje. Dėl itin patogaus jų naudojimo ir efektyvumo, giras dabar naudoja daugelis. Jų į treniruočių rutiną nevengia įtraukti treneriai, o pagal 2019 m. internetinių paieškų bei pirkimo tendencijų analizes – tai tapo ir neatsiejama namų sporto salės dalimi. Svarstote, kokia girų svarmenų nauda? Skaitykite toliau.

 

Kodėl verta rinktis treniruotes su giromis?

Jei jums greitai pabosta to paties tipo treniruotės – giros yra puiki išeitis. Šie svarsčiai ne tik padeda sutvirtinti raumenis, bet ir leidžia atlikti daugybę įvairių pratimų. Skirtingos mankštos variacijos lavina dažnai treniruočių metu pamirštamas raumenų grupes. Tarptautinės sporto mokslų asociacijos (angl. ISSA) teigimu, daugelis pratimų, atliekamų su giromis, stiprina visą kūną. Tai vyksta atliekant funkcinius judesius. Pavyzdžiui, paprasčiausias pratimas siūbuojant girą pirmyn ir atgal, iškeliant ją virš galvos, teigiamai veikia kūno korpusą, širdį, sėdmenis, šlaunis, sausgysles bei nugarą. Nepaisant visų išvardytų privalumų, šie pratimai su giromis stiprina ne tik kūno raumenis, bet ir lavina pusiausvyrą.

 

Kaip pradėti treniruotis su giromis?

Kaip ir atliekant bet kokį kitą dinamišką pratimą, rekomenduojama sportuoti ant neslidaus bei saugaus paviršiaus. Tam geriausiai tinka jogos kilimėlis. Jei esate susipažinę su sporto įranga ir tinkamais pratimų atlikimo būdais – sportas su šiais svarsčiais neturėtų sukelti problemų. Visgi, net ir gerai išmanant atlikimo techniką, pratimus reikėtų pradėti nuo lengvesnių girų. Taip išvengsite traumų. Jei šiuo metu negalite kreiptis į profesionalą, stebėkite vaizdo pamokas internete. Svorius didinkite tik tada, kai jausitės patogiai ir tai darykite palaipsniui. Rekomenduojamas optimalus treniruočių skaičius yra du kartai per savaitę. Svarbiausia, kad jų metu atliktumėte įvairius pratimus ir įtrauktumėte kuo daugiau raumenų grupių.

 

Ar treniruotis su giromis gali visi?

Sportas su giromis yra tinkamas daugeliui, tačiau svarbu prisiminti, kad pratimai turi būti atliekami teisingai ir su tinkamo svorio svarsčiais. Visgi, išskiriamos kelios žmonių, kurie turėtų laikytis išimčių, grupės. Asmenys, sergantys osteoporoze gali išbandyti įvairių pratimų modifikacijas. Taip išvengsite kaulų lūžių. Žmonės, kenčiantys nuo artrito, turėtų įsivertinti savo būklę ir atlikti tik tokius pratimus, kurie nesukelia skausmo ar kitokio diskomforto. Nėščiosioms patartina rinktis kitokius jėgos pratimus. Jei nesate tikri, ar galite mankštintis su giromis, apsilankykite pas medicinos specialistą.

 

Kokie treniruočių su giromis privalumai?

Jei jau susipažinote su giromis ir jų pritaikymu, pateikiame dar keletą šių sporto priemonių privalumų:

  • Šios treniruotės lavina jūsų kūną, nes turite prisitaikyti prie nuolat besikeičiančio svorio centro.
  • Treniruojantis su giromis jums nebereikia didelės sporto įrangos.
  • Treniruotės su girų svarsčiais yra trumpesnės, tačiau ne mažiau veiksmingos.
  • Giros – puikus būdas suderinti kardio ir jėgos pratimus.
  • Jos užima nedaug vietos, todėl sportuoti su giromis galite visur.     

Tikriausiai jau atradote bent vieną priežastį, kuri paskatintų išmėginti svarsčius. Šį sporto įrankį galite pasitelkti kone visiems fitneso tikslams pasiekti. Vikrumas, lankstumas, jėga bei koordinacija – visa tai išugdoma treniruočių su giromis metu. Taigi, iškeiskite tradicinius hantelius į giras, pasitelkite fantaziją ir nustebsite pratimų įvairove!

giros

Komentarai ()

Prekė priskirta prie patikusių sąrašo
Prekė pridėta palyginimui.
Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".