Tinkamo svorio hantelių pasirinkimas yra svarbi treniruočių dalis. Skirtingiems pratimams, įgūdžių lygiams ir fiziniams sugebėjimams reikia skirtingo svorio hantelių. Atminkite, kad visada geriau pradėti nuo lengvesnių ir didinti svorius atsižvelgiant į progresą. Per sunkių svarmenų pasirinkimas pirmose treniruotėse padidina traumų riziką.

Prieš renkantis hantelius nusistatykite treniruočių tikslus

 

 

Nuspręskite, kokie yra jūsų tikslai. Ar stiprinsite visas, ar tik specifinę raumenų grupę? Norite įgyti ištvermės? Nusistatę tikslus, aiškiau žinosite kokių hantelių jums reikia. Didesnio svorio hanteliai naudingesni raumenims auginti, lengvesnio – raumenims stabilizuoti, kad jie stabiliai palaikytų sausgysles ir sąnarius. Apskritai, kuo didesnė raumenų grupė, tuo didesnio svorio hantelius ji gali pakelti. Naudokite mažo ir vidutinio svorio hantelius bicepsams, tricepsams ir deltiniams raumenims, vidutinius ir didelius – krūtinės, kojų ir nugaros raumenims.

 

 

Pasirinkite hantelių svorį, pagal atliekamus pratimus ir įgūdžių lygį. Priklausomai nuo pratimo, gali prireikti skirtingo svorio hantelių. Atliekant standartinus rankos lenkimus su hanteliu, dažniausiai reikia mažesnio svorio, nei pritūpimams su hanteliais. Jei mokotės naujų pratimų, pradėkite nuo lengvesnių svorių ir, pasiekę tinkamą fizinę formą, juos didinkite.

 

 

Suderinkite treniruočių programą su profesionaliu treneriu. Kvalifikuotas specialistas įvertins jūsų jėgas ir patars, koks hantelių svoris jums tinka. Daugelis sporto klubų turi tokius specialistus, kurie galėtų jums padėti ir parodyti, kaip tinkamai atlikti tam tikrus pratimus. Nebijokite pasakyti treneriui, jog esate pradedantysis ir ieškote specialisto, kuris jums būtų geriausias.

 

Kryptingai didinkite hantelių svorį

 

 

Kaip ir minėjome anksčiau, hantelių svorį rinkitės pagal savo fizines galimybes. Jei esate pradedantysis, pradėkite nuo mažo svorio, pvz., 2–3 kg ir atlikite kelis paprastus pratimus. Didinkite svorį, kol atlikti pratimą taps sunku. Tada sumažinkite hantelių svorį kilogramu. Tokiu būdu atrasite tinkamą svorį treniruotėms.

 

 

 

Pajuskite, kada reikia didinti hantelių svorį. Suradę tinkamą hantelio svorį pratimui, palaipsniui svorius didinkite pagal savo treniruočių progresą. Jei atliekant pratimą nejaučiate krūvio, tenkančio raumenims – laikas padidinti hantelių svorį.

 

 

Nekilnokite per sunkių svorių. Protingiausia svorių didinimo strategija – pradėkite nuo žemiausio svorio (net ir per lengvo) svarmenų kilnojimo ir didinkite jį kartu su augančiomis fizinėmis galimybėmis. Niekada nepradėkite nuo per sunkaus svorio hantelių, nes galite patirti traumą.

Neturint reikiamų žinių, treniruočių metu galima patirti sunkių traumų. Prieš pradėdami treniruotis pasidomėkite visais treniruočių aspektais – nuo, šiuo atveju, hantelių iki treniruočių ar mitybos programos. Tikimės, jog šis straipsnis padės jums pasirinkti tinkamo svorio hantelius treniruotėms!

Komentarai ()

Prekė priskirta prie patikusių sąrašo
Prekė pridėta palyginimui.
Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".