Triukiniai paspirtukai – vis populiarėjantis laiko praleidimo būdas

Triukiniai paspirtukai – vis populiarėjantis laiko praleidimo būdas

Triukiniai paspirtukai – tokie paspirtukai, kurie sukurti atlikti šuoliams ir triukams. Tokie paspirtukai įprastai neturi sulankstymo mechanizmo ar reguliuojamo vairo aukščio, kuriuos dažnai turi įprastiniai paspirtukai. Šių funkcijų atsisakoma tam, kad paspirtukas būtų kuo tvirtesnis. Paprastai triukiniai paspirtukai būna sunkesni ir brangesni nei sulankstomi. skaityti daugiau
Kaip išsirinkti irklentę (SUP)?

Kaip išsirinkti irklentę (SUP)?

Irklentės – sparčiai populiarėjantis, atpalaiduojantis laisvalaikio praleidimo ant vandens būdas. Stovėdami ant irklentės galite irtis tiek upe, tiek ežeru, tiek jūra – jums tereikia pačios irklentės ir irklo! Visgi, jei niekada nebandėte irklenčių sporto ar turite tik šiek tiek plaukiojimo ant irklentės patirties ir norite įsigyti nuosavą lentą, gali kilti keblumų. Tad į ką atsižvelgti renkantis irklentę? skaityti daugiau
Kas yra HIIT treniruotės ir kokia jų nauda?

Kas yra HIIT treniruotės ir kokia jų nauda?

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės arba HIIT (angl. High Intesity Interval Training) terminas tarp sportininkų, sporto salėse ir tinklaraščiuose vartojamas vis dažniau. Tai aukšto intensyvumo treniruočių programos, kurių metu tarpusavy mainomi aukšto intensyvumo pratimai ir pratimai, kurių metu intensyvumas mažas, arba poilsis. skaityti daugiau
Kaip išsirinkti gerą krepšinio kamuolį?

Kaip išsirinkti gerą krepšinio kamuolį?

Krepšinis – bene pats populiariausias žaidimas Lietuvoje, tad nekeista, kad nemažai šeimų namuose turi krepšinio kamuolius. Visgi, net jei ir žaidžiate savo kieme ar sode, negalite pasikliauti vien savo įgūdžiais – jums reikalingas ir tinkamas krepšinio kamuolys. Tačiau kaip tokį išsirinkti? Būtent šiandien pasistengsime atsakyti į šį klausimą. skaityti daugiau
Treniruotės su pasunkintu kamuoliu: technika, poveikis ir nauda

Treniruotės su pasunkintu kamuoliu: technika, poveikis ir nauda

Pasunkinti kamuoliai – itin universalus sporto inventorius. Jų pagrindinis bruožas – svoris, kuris gali būti pritaikytas pagal individualius poreikius. Tokie kamuoliai dažnai naudojami reabilitacijai, tačiau dėl didelio krūvio raumenims dažnai pasirenkami naudoti ir įprastų treniruočių metu. Tad kokia jo nauda? Kaip atrodo treniruotės, naudojantis medicininiu kamuoliu? Kokio tokių treniruočių poveikio galime tikėtis? skaityti daugiau
Kaip treniruotis naudojantis stepu?

Kaip treniruotis naudojantis stepu?

Stepas – treniruočių įrankis, dažniausiai naudojamas grupinių aerobikos treniruočių metu. Pirmieji stepai sporto salėse atsirado devintajame dešimtmetyje. Jau tada buvo žinoma, kad stepas – itin universalus treniruočių priedas, dažniausiai naudojamas aerobikos užsiėmimuose. Tačiau jį naudoti galime ne tik aerobikai, tereikia pasitelkti fantaziją! Šiame straipsnyje pateiksime rekomendacijų kaip naudoti aerobikos stepą. skaityti daugiau
Šokdynė: kaip šokinėti, kad numestumėte svorio?

Šokdynė: kaip šokinėti, kad numestumėte svorio?

Šokinėjimas per šokdynę? Vaikų užsiėmimas! Gaila, tačiau daugelis pamiršo, kad šokdynė yra itin efektyvus ir universalus sporto įrankis. Šokinėti per šokdynę paprasta. Norint užsiimti šia veikla jums neprireiks didelio kambario ar brangios įrangos, visgi pasieksite puikių rezultatų. Šokdynė padės atlikti tiek puikią kardio treniruotę, tiek treniruotis intervalais. Vos pusvalandis intensyvaus šokinėjimo padės sudegini nuo 300 iki 400 kalorijų. Būtent tiek kalorijų gauname suvalgę spurgą! skaityti daugiau
Krepšinio stovai: kaip išsirinkti?

Krepšinio stovai: kaip išsirinkti?

Sakoma, kad krepšinis – antra lietuvių religija, tad daugelis krepšinio sirgalių ne tik puikiai išmano šio žaidimo taisykles, bet ir patys mėgsta šį žaidimą žaisti. Vieni tai daro įrengtose krepšinio aikštelėse, kiti žaisti labiau mėgsta savo kieme. Krepšinio stovai padės jums be vargo įsirengti krepšinio aikštelę nuosavame kieme ar kitoje norimoje vietoje. skaityti daugiau
Kaip montuoti į žemę įleidžiamą batutą BERG?

Kaip montuoti į žemę įleidžiamą batutą BERG?

Įprastiniai batutai vis dar išlieka populiariausi, tačiau vis daugiau žmonių pradeda domėtis į žemę įleidžiamais batutais. Jei norite, kad batutas nebūtų per daug matomas ir gražiai įsilietų į bendrą sodo vaizdą, į žemę montuojamas batutas – kaip tik jums. Ant tokių batutų užlipti – lengviau ir saugiau, o tai ypač naudinga, jei turite mažų vaikų, kuriems norint užlipti ant batuto neprireiks kopėčių (jei batutu naudosis maži vaikai, patartina įsigyti apsauginį tinklą). skaityti daugiau
Kodėl verta rinktis elipsinį treniruoklį?

Kodėl verta rinktis elipsinį treniruoklį?

Pastaraisiais metais aktyvus laisvalaikis vis populiarėja ir galime garantuoti, kad jis niekuomet neišeis iš mados! Savo kūno puoselėjimas ir geros savijautos bei sveikatos užtikrinimas svarbus bet kokio amžiaus žmogui. Šiam tikslui dažnai pasitelkiamas elipsinis treniruoklis. Tai labai populiarus treniruoklis, padedantis atsikratyti papildomo svorio, padailinti kūno linijas, pagerinti savijautą ir fizinį pasirengimą ar tiesiog aktyviau gyventi. Jis garantuoja, kad jūsų treniruotės bus ne tik smagios, bet ir intensyvios. skaityti daugiau
Kaip pasirinkti elektrinį paspirtuką?

Kaip pasirinkti elektrinį paspirtuką?

Vos prieš metus žaibiškai išpopuliarėję elektriniai paspirtukai šiomis dienomis – ne tik smagi pramoga, bet ir puiki alternatyva dviračiui – patogi, patikima, greita ir manevringa. Pagerėjus orams, kasdien gatvėse sutiksite bent dešimtį žmonių ant paspirtuko riedančių į pamokas, paskaitas ar darbą. Visgi ne kiekvienas paspirtukas gali atitikti jūsų lūkesčius, tad prieš perkant reikia pasidomėti, gerai pasverti visus pliusus ir minusus. skaityti daugiau
Treniruočių pirštinės: kaip išsirinkti?

Treniruočių pirštinės: kaip išsirinkti?

Renkantis pirštines treniruotėms gali kilti daug klausimų. Ypač, kai nežinote nuo ko pradėti ir į kokių jų savybių ieškoti, iš kokios medžiagos jos turėtų būti pagamintos ir kt. Šiame įraše papasakosime kodėl treniruočių pirštinės jums reikalingos (daugelis tikriausiai sakys, kad jiems patogiau treniruotis be jų), kokios jos turėtų būti ir kaip jas tinkamai prižiūrėti. skaityti daugiau
Batutas – ne tik pramoga, bet ir sportas!

Batutas – ne tik pramoga, bet ir sportas!

Šokinėjimas ant batuto – ne tik puikus būdas linksmai praleisti laiką, bet ir puiki mankšta. Batutas padeda sudeginti kalorijų, sustiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą ir viso kūno raumenis! Šokinėjimas ant batuto gali tapti puikia kardio treniruote. Mokslininkai įrodė, jog šokinėjimas ant batuto pranoksta bėgimą, nes yra švelnesnis sąnariams. Šokinėdami vos 10–15 min. kasdien, numesite svorio, padidės jūsų ištvermė. Tik prieš šokinėdami nepamirškite atlikti apšilimo ir tempimo pratimų, antraip galite pertempti raumenis. skaityti daugiau
Riedučiai: kaip išsirinkti?

Riedučiai: kaip išsirinkti?

Aktyvus laisvalaikis vis populiarėja. Šylant orams parkus užplūsta ne tik bėgikai ar dviratininkai, bet ir riedutininkai. Visgi norint pasivažinėti riedučiais, visų pirma reikia juos įsigyti. Pradedantiesiems dažnai sunku išsirinkti kokybiškus riedučius, kyla begalės klausimų: kokio tipo riedučiai geriausi? Koks turi būti rėmas, ratukai, guoliai ir pats batas? skaityti daugiau
Kilimėliai mankštai: kaip išsirinkti geriausią?

Kilimėliai mankštai: kaip išsirinkti geriausią?

Tikriausiai kiekvienoje sporto salėje ar sportuojančiojo namuose kilimėlis mankštai – bene būtiniausias daiktas. Nesvarbu, ar norite atlikti tempimo pratimus, praktikuoti jogą ar tiesiog  prasimankštinti – kilimėlis tikrai pravers. Kilimėliai mankštai būna įvairūs – storesni ir plonesni, skirtingo kietumo, tekstūros. Būtent pradėjus galvoti apie šiuos parametrus gali pradėti suktis galva. Visgi, koks kilimėlis labiausiai tiks jums? skaityti daugiau
Prekė priskirta prie patikusių sąrašo
Prekė pridėta palyginimui.
Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".