Spiningo dviračiai 

Kardio treniruotės intensyvumas gali priklausyti ne tik nuo jūsų sportinio pajėgumo, bet ir nuo treniruoklio pobūdžio. Spiningo dviračiai natūraliausiai imituoja važiavimą plento keliu tikru dviračiu, ir, nors, skirti treniruotėms namuose teigiamai veikia ne tik kojų, bet ir pilvo raumenis, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, ugdo ištvermingumą. Tolygus treniravimasis spiningo dviračiu neturi neigiamo poveikio jūsų kelių ir klubų sąnariams. Jeigu nutarėte įsigyti būtent tokį dviratį, reiktų atkreipti į šiuos pagrindinius bruožus:

  •          Maksimalus vartotojo svoris. Jei treniruokliu naudosis ne vienas žmogus, tokiu atveju reiktų atkreipti dėmesį ar naudotojo svoris neviršyja nurodyto limito;
  •          Reguliuojamo aukščio sėdynė, t.y. ar dviratis bus tinkamas jūsų ūgiui;
  •          Ar skirtas naudojimui namuose, iki 7h per savaitę ar profesionaliam naudojimui - 8-20h per savaitę ir  dar intensyvesniam naudojimui;
  •          Smagračio svoris. Kuo sunkesnis, tuo sklandesnis treniruotės darbas tampa, t.y. išlygina tolygų ir greitą lėtėjimą ar greitėjimą be didesnių nepatogumų.
Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".