Irklavimo treniruokliai 

Pats universaliausias treniruoklių tipas, kuriuo treniruojantis dirba visi įmanomi kūno raumenys, tiek viršutinė, tiek apatinė kūno dalys ir net nugaros raumenys. Irklavimo judesių imitavimas nepelnytai užmirštas, galbūt todėl, jog darbui su treniruokliu reikia išlavintos ištvermės ir sveikų kraujotakos/kvėpavimo sistemų. Ir vis gi, nebūtina rinktis olimpinio ritmo, galimas ir lengvas lygis. Svarbiausia išlaikyti taisyklingą laikyseną ir tolygų kvėpavimą. Jei nusprendėte įsigyti irklavimo treniruoklį, būtinai atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

  •          Smagračio svoris. Kuo sunkesnis, tuo sklandesnis treniruotės darbas tampa, t.y. išlygina tolygų ir greitą lėtėjimą ar greitėjimą be didesnių nepatogumų;
  •          Maksimalus vartotojo svoris. Jei treniruokliu naudosis ne vienas žmogus, tokiu atveju reiktų atkreipti dėmesį ar naudotojo svoris neviršyja nurodyto limito;
  •          Atatrankos sistema, kuri sureguliuoja judėjimo tolygumą, nepaisant kaip netvarkingai atliktumėte traukimo judesį;
  •          Pasipriešinimo lygių skaičius. Tai treniruotės sunkumą įtakojantis dydis.

 

Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę mūsų svetainėje, naudojame slapukus (angl. cookies). Sutikdami su slapukais, spauskite mygtuką "SUTINKU". Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus.