Aerobika, joga 

Aerobika ir joga – šių dienų moterų sporto karalienės, efektyviausiai padedančios sutvirtinti kūną ir padidinti bendrą energijos kiekį. Aerobikos treniruotės skirstomos į 3 didelius pogrupius: jėgos, ištvermės (su šokiais, b šokių) ir lankstumo didinimo.

  •          Jėgos aerobikos treniruotės skirtos kaulų ir raumenų sistemoms stiprinti, laikysenai koreguoti ir gerinti;
  •          Ištvermės aerobikos treniruotės skirtos širdies ir kraujagyslių sistemai gerinti, poodiniam riebalų sluoksniui mažinti, bendram emocijų kiekiui didinti;
  •          Lankstumo aerobikos treniruotės padeda koreguoti žmogaus laikyseną, atpalaiduoja visą kūną ir skatina kraujotaką, padeda atsigauti po kitų intensyvių treniruočių, gerina miegą.

Aerobikos treniruotėms gali būti naudojamas įvairiausias sporto inventorius, pavyzdžiui, balanso treniruokliai ir stepai kojų raumenims sutvirtinti, įvairūs svoriai rankų raumenims lavinti, lankai - talijai dailinti ir pan.

Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".