Irklentės 

Vis labiau populiarėja irklenčių sportas. Plaukti irklente nėra reikalinga geras fizinis pasirengimas, šiuo sportu gali užsiimti įvairaus amžiaus žmonės. Išmokti išsilaikyti ant irklentes galima vos per 15 minučių, o kitiems nereikia nei jų. Ant irklentės judėti paprasta, o ir pats judėjimas turi daug variacijų: irtis atsistojus, sėdint, o pailsus galima gulėti bei mėgautis saulės spinduliais.
Irklentės naudojamos ne tik slysti vandens paviršiumi pasitelkus irklą, bet ir vis labiau populiarėja įvairūs fiziniai pratimai: joga, kalanetika, pilatesas, kuriuos atliekant reikalinga ypatinga pusiausvyra, o tai priverčia dirbti raumenis, kurie dažniausiai nenaudojami mankštinantis ant tvirto pagrindo.
Plaukiant irklente dirba apie 90% kūno raumenų, labiausiai stiprinami pilvo raumenys, taip pat kojos, pečiai, rankos, gerėja laikysena, yra tvirtinami nugaros raumenys.
Dailinkite kūno linijas, pajauskite tikrą laisvės pojūtį bei atgaivą kūnui ir sielai.
Mūsų asortimente rasite pripučiamas irklentes, kurias ypač patogu transportuoti, jos neužima daug vietos, o pripučiamos vos per keletą minučių. Taip pat siūlome vientisas irklentės, turime platų irklų bei irklenčių priedų pasirinkimą.

Sutinku

Siekdami užtikrinti geresnę naršymo kokybę, naudojame slapukus. Toliau naršydami mūsų svetainėje sutinkate su jų veikimu. Kitu atveju galite pakeisti savo naršyklės nustatymus ir atsisakyti slapukų veikimo. Plačiau skaitykite: "privatumo politika".